Comanda minima 200 lei

GARANTIA

Garantia produselor difera de la un produs la altul in functie de conditiile specificate in certificatul de garantie, cuprinsa intre 24 luni pentru unele produse, pana la 30 zile pentru alte produse, sau chiar nu exista.

Garantia se acorda diferit si in functie de perioada in care s-a depistat defectiunea astfel:

daca la primirea produsului, acesta se defecteaza, sau nu a functionat deloc, a fost primit incomplet, sau prezinta defecte de aspect, va rugam sa ne anuntati in termen de 48 ore pentru a va inlocui produsul cu un altul nou;

daca insa acesta se defecteaza ulterior acestui termen dar produsul se afla in perioada de garantie, va rugam sa va adresati direct catre Importator/Producator in spatiile de servicii puse la dispozitie de acesta, transportul produsului inapoi la Producator/Importator fiind ordonat de catre client direct.
ATENTIE: NU DETERIORATI AMBALAJUL PRINCIPAL LA DESCHIDEREA PRODUSULUI.
SOMΛG.ro nu-si asuma nici o responsabilitate in cazul incapacitatii importatorului sau producatorului de a gestiona garantiile, de asemenea, nu acordam despagubiri morale sau de alta natura pentru produsele care nu se mai gasesc si nu pot fi livrate.
Pentru orice problema legata de garantia produselor va rugam sa ne contactati prin email la adresa : office@somag.ro

Pentru a putea returna produsul anuntat in termen de 48 ore, acesta trebuie sa fie ambalat corespunzator in ambalajul propriu impreuna cu toate accesorile, certificatul de garantie si factura.

Nu fac obiectul garantiilor produsele returnate fara ambalaj. Pentru a returna produsul pentru reparatii, clientul se va adresa unitatii inscrise pe certificatul de garantie si va respecta conditiile cerute de acesta, conditii puse in vedere clientului la cumparare pe certificatul de garantie.

Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate.

Orice problema sesizata in 48 ore se va solutiona in termen de 15 zile lucratoare in conditiile in care este posibila inlocuirea produsului.